Alla inlägg den 2 december 2006

Av Tuffa & Grynet - 2 december 2006 16:41

Idag var det frost i nosen och den där gula kompisen uppe i det stora blå kikade på oss, så människorna var så glada! Till och med så glada att de gav sig av på en långprommenad. Härligt!Vi gick en ny väg och plötsligt så var det nån som skällde. En stor svart-vit snubbe kom utstöddandes på vägen. Han vaktade sitt hus och skulle enligt hans tycke inspektera alla andra hundar som kom förbi. Stor var han också. - Landseer kom matte och hennes syrra fram till. Landseer - blandseer, ohyffsad var han i alla fall. Stövlade rakt fram till mig och stack nosen i min bak. I MIN BAK! Inte hade jag erbjudeit honom att nosa i den inte! Snacka om att han fick ett nyp i kinden och en skarp tillsägelse. Sen straffnosade jag honom i baken. Han stod och kråmade sig med örona ihop och svansen ut. Sen försökte han nosa mig i baken IGEN! Nä nu jäklar... Fick säga till honom på skarpen och nypa igen. Sen gick vi därifrån, och jag vickade extra mycket på rumpan så han skulle komma ihåg till nästa gång att man frågar först!Nosa bara i erbjudna bakar! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards