Alla inlägg den 3 december 2006

Av Tuffa & Grynet - 3 december 2006 16:50

Första advent är det idag! Det betyder att man väntar på tomten, eller nått... Strunt samma. Man fikar i alla fall! Matte bakade sånna gula, goda bullar i morse, jag låg fint och väntade men fick inte hjälpa till.Ut i skogen var vi sen, gick en lång, skön prommenad. Visade mattes syrra alla mina fina nosställen. Hon jagade mig en stund, men dom är ju så förtvivlat långsamma dom däringa tvåbeningarna att man får låtsas springa fort fast man egentligen lunkar på, för att dom inte ska tappa sugen och sluta jagas... Hon tränar ju på gym, så hon orkade längre än matte i alla fall!Efter skogen var det dags för bullar i alla fall. Fick pepparkakor också - För att bli snäll, sa dom . Vaddå BLI? Jag som är den snällaste hunden i hela huset!Nu har besöket åkt och jag kan tagga ner lite. Måste ju hålla koll på besökare hela tiden, kan ju hända att dom vill leka med mig rätt som det är och då är jag på!Pepparkakor åt alla briarder! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards