Alla inlägg den 9 december 2006

Av Tuffa & Grynet - 9 december 2006 21:37

Jaha. Det blir nog ingen vinter i år. Ska det va så? Nä, släng det i soptunnan bara! Skitvinter. Här bor man i Norrland. Okejdå om man förblivit småländska hela livet, men jag flyttade faktiskt hit upp till mörkret och myggen och snön???!!!???Regnat hela för****ade dagen. Skittrist. Torka tassar och mage så fort man varit ute. Mest latat mig och busat lite med husse och matte inomhus. Husse och jag har varit ute en sväng också, blött var det, men KUL!Släpat omkring på min mjukisorm och lyckats entusiasmera matte att dra lite dragkamp med mig, hehe... Sen gjorde ormen nått oväntat. Den slingrade sig runt magen på mig och hur jag än drog i han så drog han tillbaka. Riktigt uppjagad vart jag till slut. Var tvungen att sova på ormen och fundera över det där sen...Tiggde av middagsskinkan. Framgångsrikt! Skall se om det går att lura ut matte på en tur så man får pinka en gång till innan det är dags att sussa. Husse har nämligen gått igång med slipmaskinen så honom ser vi väl inte mer ikväll. Hör honom gör vi, och dammet killar i nosen.Över och slut, nu ska vi ut! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards