Alla inlägg den 11 december 2006

Av Tuffa & Grynet - 11 december 2006 23:02

Som jag trodde blev det en kort prommenad, men det kompenserade matte med att valla av en korridor och köra uppletande med mig. Tjoho! Blött, regnit och kolsvart. Finemangs, bara nosen att gå på, vem behöver mer? Det var superkul. Började med ett föremål. Klockren. Matte lade då ut två. Det roligaste längst bort. Jag gick ut, tog det första. In med det och sedan ut rakt och bra och tog det bortre. Sedan en konstig grej jag aldrig sett förut, än mindre haft i min mun. En gång med bara den, gick finemangs. Så eldprovet. Alla tre grejerna. Gick ut, tog knepiga, knoppiga igelkotten först. Den låg ju närmast... In, stå på tårna och vänta... Ut igen, ta pipiga korven i strumpa, tillbax. Lite distraherad och vill leka dragkamp med den... Samlar ihop mig och går ut lite löst på sista grejen. Luktar ju en massa från de tidigare letomgångarna. Går ut målmedvetet sökande av hela korridoren och hittar kampgrejen! Jubel och fröjd!Kort prommenad är okej, om matte lägger ett uppletande till mej! /Tuffa

Av Tuffa & Grynet - 11 december 2006 19:28

Vad är det med hannar egentligen. Ingen hyfs alls. Idag vart jag nosad i baken igen, utan att ha erbjudit den till vederbörande. Nå, han fick då ett skall i örat som hette duga, eller GROOOFFFFF då...Han hade dock vett att be om ursäkt så då lekte vi. Tjoho! Sprang och hoppade och busade. Tyvärr var grabben lite till åren kommen så han hängde inte riktigt med i 2-års-briard-tempo utan vart rätt flåsig efter ett tag. Synd, jag hade kunnat leka länge.Nu regnar det igen. Jädra skit. Blöt blir man och matte blir sur. Kort kvällsprommenad alltså. Hejaramsor för vinterns snara ankomst!Vi vill ha - Mera Snö!Vi vill ha - Mindre Tö!Heja, heja, heja!Ge mig ett S --- S!Ge mig ett N --- N!Ge mig ett Ö --- Ö!Vad blir det? --- SNÖ!Alla vi som älskar vinter skäller nu - VOFF VOFF!Alla vi som älskar vinter skäller nu - VOFF VOFF!Alla vi som älskar vinter och längtar tills på snö man slinter, alla vi som älskar vinter skäller nu - VOFF VOFF!/Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards