Alla inlägg den 24 december 2006

Av Tuffa & Grynet - 24 december 2006 18:45

Vad jag måste ha varit snäll i år! Jag fick en hel drös med paket. Både goda och roliga. Balnd annat en superkul gubbe av bollar och snören som daskar en i huvudet om man ruskar på honom. Den gillar jag skarpt... Sen var det flera ben, bland annat ett med baconsmak. Husse som köpt såklart, han har great taste min husse, fattar vad en jycke kan önska sig.Kul att öppna är det i alla fall. Jag stod beredd att hjälpa tvåbeningarna med öppnandet om nån verkade ha det svårt. Vi var och hälsade på en farmor också, skumt ställe hon bodde på, i en stor flock. Verkade gemytligt tycker jag, där hade jag nog kunnat vara ett tag, men det skulle komma nån Gud och prata eller hur det nu var så matte tyckte att vi skulle åka hem och se Kalle Anka istället. Tja, hon har ju bilnyckeln så det var ju bara att hänga på.Massor med smaskig mat har det ätits också, vem vill ha kulor när det finns köttbullar?Gott med jul - och jättekul /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards