Alla inlägg den 7 januari 2007

Av Tuffa & Grynet - 7 januari 2007 17:26

Gud vad jag har jobbat och slitit idag... Först var matte och jag ute och finåkte skidor. Matte åkte själv och jag kunde ägna mig åt att nosa och äta snö. Härligt!Sen skulle det tas in ved. Tråktraktorn hade bestämt sig för att skopan inte kunde användas för att det var kallt och vi iddes inte vänta tills den tinat. Så fram med selen och pulkan och BRIARDEN fick äntligen bräda traktorn. Hehe...Matte och husse lastade pulkan med ved och sen drog jag den fram till vedluckan. Ganska tungt var det, matte var tvungen att hjälpa mig igång men sen gick det bara fint. Fem vändor for vi och sen var de nöjda. Jag var också rätt nöjd...När vi kommit in så stretchade och masserade matte mig. Det är himla skönt. Hon knådar mig och drar i ben och svans så att det blir alldeles mjukt och slappt och skönt sedan. Jag var tvungen att sympatiklia henne lite för att hon var så snäll!Slit och dra, orkar ja´! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards