Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Tuffa & Grynet - 1 februari 2007 08:30

Vicket rykte man skapat sig alltså. Det skall komma några gubbar idag och sätta in nått nere i vår källare. Vet inte vad det kan vara för jag får aldrig gå dit ner...Dom hade i alla fall ringt husse och lämnat ett meddelande där dom räknade upp saker som skulle vara förberedda. Det var en stege som skulle upp på taket, det skulle sotas i pannan (husse brukar vara sotig i pannan ibland, antar att det är det han ska göra) och så det bästa: Vi måste se till att den där jättestora hunden inte kommer ner och anfaller dom när dom är där nere i källaren och jobbar!Haha! Hör bara: Jättestora hunden anfaller! Nu kommer ju husse att vara hemma så jag får väl inte ens chansen att prova antar jag. Vet inte om jag skulle våga göra nått om dom kom in när jag är ensam hemma, men det är ju fränt att dom tror det!Bäst att vila nu så man orkar anfalla...Säger som min favvo-cyber-briard Whiskeys sambo Mie Scare you later! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards