Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Tuffa & Grynet - 5 februari 2007 20:10

Inte för att käket är risigt, men man kan ju alltid fylla på magen med lite solrosfrön när ingen ser på! Husse och matte langade säckar med pellets. Det är den nya veden som faktiskt ser ut som nån konstig hundmat...Ni vet: "Den stackars lille Ottar han skulle hugga ved. Men Ottar plocka kottar, det var bekvämare. Du stackars barn, som hugger ved, sån konstig ved du kommer med. Sa mor till lille Ottar, som skulle hugga ved."Så är det hos oss nu. I alla fall så var dom så upptagna med att kånka säckar så dom såg inte att jag smög mig till fågelbordet och försåg mig... Onda blev dom. Började prata om Salmonelle, vem nu hon är. Inga pussar ville dom ha heller. Surisar.Spö, spö, spö, ge mig frö, frö, frö! /Tuffa alias Dorabella

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards