Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Tuffa & Grynet - 9 mars 2007 07:33

Jag har blivit "tagen" av Nina. För en sekund trodde jag faktiskt att hon hade kidnappat mig, men så kikade jag efter och var fortfarande hemma…Så här är reglerna:Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Därpå väljer bloggaren några nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.Då kommer mina egendomligheter....1. Jag har en syster som heter Tova och en som heter Trassel, det låter väl som dålig karma när man är briard…2. Jag äter bajs, och tycker det är gott och rullar mig på döda djur.3. Jag har förstått att människor tycker att ovanstående är konstigt, men gör det ändå för att det är så gott!4. Jag tror att man måste lägga sig när matte kommenderar ”skall”, skäller också förstås, men bäst att ligga5. Jag sover på rygg, helst med tassarna uppstuckna mot en vägg6. Jag kräks av apelsinerJag tar Sigge, Max, Tuna, Bortbytingen och Hedwig.Det måste ingå minst en sak som faktiskt är egendomlig, inte bara saker som är självklara för hundar(eller katter), men som människor tycker är egendomliga.Dags att blotta sig, naughty, naughty! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards