Alla inlägg den 2 april 2007

Av Tuffa & Grynet - 2 april 2007 20:57

Matte och jag skall gå kurs igen. Det är himla kul tycker jag. Då tränar vi lite oftare och jag får jobba med både huvudet och näsan. Nu är det en apell-kurs på tapeten. Matte hoppas att hon skall lära sig så mycket att vi kan tävla sedan. Jag kan ju redan allt, bara att matte inte vet hur hon skall göra för att jag skall göra som hon tänkt...Vi blev i alla fall inspekterade idag. Om man inte klarade pressen så var det tack och ajöss. Då fick man inte vara med. Matte var allt lite nervös... Vi har inte tränat så mycket så hon var lite ringrostig.Det var i alla fall inte så svårt. Föst skulle vi ligga plats. Det är ju plättlätt. Och ganska skönt för då kan man ligga i godan ro och spana på dom andra. Tyvärr fick vi inte ligga så länge. Sen skulle vi tassa runt lite, med och utan koppel. Jag hade superfokus på matte. Hon hade nämligen korv i fickan. Jag hade otaktiskt nog inte ätit nån frulle och fick ingen middag heller innan vi åkte. Jag var HUNGRIG. Matte sade att det var det bästa fria följet vi gjort...Vi blev godkända i alla fall och får fortsätta kursen. Jubel och fröjd!Korv, kurs och kompisar - Kul! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards