Alla inlägg den 9 april 2007

Av Tuffa & Grynet - 9 april 2007 23:35

Jag har haft en höjdardag! På förmiddagen packade husse och matte fikakorgen och tog med spårgrejerna och så drog vi ut i skogen. Matte lade ut spår medan husse gjorde upp eld. Sen fick vi vänta och vänta. Jag gillar inte det där väntandet nått vidare. Jag får ligga bunden då och det är inte kul. Till slut var det i alla fall dags att spåra.Ett jättefränt spår var det. Matte den luringen hade lagt ut korvbitar i spåret! Hon tycker att jag är lite för hastig och kan slarva lite när jag är ivrig. Nu var jag ju tvungen att gå lite saktigare så att jag inte missade nån korv! Gott! Det gick ganska bra. Det var rätt svårt för det var ganska mycket klippor och lavar överallt. Jag hittade i alla fall de flesta pinnarna idag också.Sen grillade vi korv! Gott igen!När vi kom hem så kom plötsligt två människor på besök som jag inte hade träffat förut. Det var husses kompis och hans sambo. Dom gillade mig, så jag bjöd dom på en åktur med sparken på isen. Dom var lite dåliga på att styra bara så dom välte. Då var jag tvungen att hoppa lite på dom...Sen åts det en massa god mat och jag fick massor av klappar och kli. Mysigt. Jag var rätt trött sedan...Mer korvspår åt hunden! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards