Alla inlägg den 19 april 2007

Av Tuffa & Grynet - 19 april 2007 10:41

Jaha, då har man vart hos vettrinär´n då. Det är sånt man måste ibland för check-ups och annat kolifejs. Idag var det vaccination för att man inte skall få valpsjuka. Som om jag var en valp? Eller hur...

 Nåväl, vi gick dit och fick vänta i ett slag. Det stod en såndär stor våg i väntrummet så matte tyckte att jag kunde väga mig medans vi väntade. Så jag klev upp och satte mig fint. 35,2 kilo väger jag idag. Trevlig matchvikt tycker jag!

Så kom vettrinär´n. det var en tjej som luktade hund. Trevligt. Jag fick komma in i ett annat rum och matte sade åt mig att ligga. Så fick jag en näve gotter av vettrinär´n som jag låg och knaprade på. Så pillade hon mig lite i nacken och jag fortsatte knapra i mig godis. Då var jag plötsligt duktig? Que? Ok då, det var jag väl. Fick mer gotter och sen så var det färdigt och klart. Kliade lite i nacken sedan men det var allt.

 Kan tänka mig att gå dit fler gånger! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards