Alla inlägg den 22 april 2007

Av Tuffa & Grynet - 22 april 2007 21:49

Idag var det dags för kurs igen! Vi har ju tränat lite i veckan så matte var faktiskt snitsig när vi tränade linförighet idag, jag kände mig nöjd med vilken bra position hon hade idag, raskare steg och högre blick.

Sen skulle vi träna framförgående. Då skall man gå framför matte mot en grej som hon lagt ut. Jag hade inte riktigt koncentration för det där eftersom min kompis Fixa och hennes matte hade kommit till klubben och tränade på planen brevid. Jag ville kolla på dom och inte på det trista spengummit som matte hade lagt ut.

Sen fick vi göra min favvo-grej. Platsliggning. I lugn och ro fick jag ligga och kika på dom andra en jättelång stund. Sånt gillar jag! Nog för att det är kul när det går undan, men ibland är det skönt att få varva ner!


När vi kom hem så var jag ute med husse och grejade. Då kom mina favvo-barn och hälsade på. Dom och jag lekte med pinnar och jagades lite. Jag tacklade faktiskt bara omkull en av dom en enda gång. Bra tyckte matte, lite väl trist tycker jag, men jag var lite trött efter förmiddagen.


Tror ni man fick vila sedan då? Nej in i bilen bara och iväg till Husses kullsyster och hennes familj. Där var det massor av folk för nån fyllde visst år. Jag var rätt trött och orkade knappt retas med korv-hunden.


Nu är det äntligen dags för Bia-bädden.


G´natt /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards