Alla inlägg den 5 september 2007

Av Tuffa & Grynet - 5 september 2007 12:58

Matte hade sagt att vi skulle gå långt idag, men att det var så långt hade jag inte fattat. Nästan två timmar tog det att gå. Tur att hon hade packat fika så att vi fick ta igen oss lite. Eller jag hade ju orkat hur långt som helst förstås, men den här lillasystern man har är ju trots allt inte så gammal ännu. Hon klarade det fint i alla fall, fast matte sade att jag inte fick brotta henne, för att hon var lite trött.


När vi hade fikat och vilat och matte hade gjort sitt jobb så fick vi gå hela vägen tillbaka till bilen igen. Matte tyckte att det var orättvist att hon var tvungen att vara vaken och köra bilen medan vi fick slagga i bagaget. Hon hade i alla fall inte rymts så det spelade ju ingen roll.


På kvällen var det premiär för ett nytt hotell. I Gällivare. Där hade varken jag eller matte bott förut. Dom hade sköna sängar!


Gått i mil, sedan sovit i bil. /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards