Alla inlägg den 7 september 2007

Av Tuffa & Grynet - 7 september 2007 21:09

Vi tränade lydnad idag. Det är för all del ganska kul. Särskilt som jag får korv då. Jag tycker det är alldeles för mycket fokus på det däringa fot bara. Då ska jag gå brevid matte och helst kika på henne. Försöka förutse åt vilket håll hon tänker vingla iväg och försöka vingla åt samma håll. Så fort hon stannar så ska jag sätta mig "stjärt-in". Det är jag i alla fall ganska bra på.


Sen tränade vi lite på apportering. Jag gillar inte den där träklumpen nått vidare. Spottar ut den så kvickt jag kan. då sätter matte in den i munnen igen och kommenderar "Håll fast". Gormar om man försöker lirka ut den igen. Bläh!


Sen fick jag testa att krypa igen. Det är ganska festligt. Man ligger ner och krälar fram. Så fort man lättar för mycket så får man ingen korv.


Tänk vad dom kommer på de där tvåbeningarna.


Tränat och krypt, blev inte strypt. /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards