Alla inlägg den 11 september 2007

Av Tuffa & Grynet - 11 september 2007 21:31

Vi var ute och jobbade med matte idag. Vi fick lite tid över och då tyckte matte att vi kunde svänga in på brukshundsklubben och träna lite. Det var ju en jättebra idé.


När vi svängde in där man parkerar bilarna stod det sex polisbilar där! Matte vart nästan nervös. Inte bara tvåbenta poliser var där utan flera hund-poliser också. Dom hade varit på klubben och tränat på att bitas. Det tycker jag lät skoj. Synd att vi inte kom lite tidigare. Då kanske jag hade fått hänga på och bitas lite. Men precis när jag hoppade ur bilen var dom klara med sin träning och åkte iväg. Trist.


Jag fick i alla fall köra lite agility-hinder mellan lydnadsmomenten. Fränt! Kanske kan man övertala matte att börja träna sånt istället. Det är mycket roligare än stjärt-in och fot och sånt tjafs.


A-hindret är bäst, ingen protest. /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards