Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Tuffa & Grynet - 10 oktober 2007 08:49

Det vill vi skicka idag både matte, jag och lilla Gryn! Deras storasyster Luna skall flytta idag. Till nått ställe där man får äta lax hela dagarna, ligga i sängen vare natt och spåra och hoppa i lerdiken varje dag, utan att bli duschad efteråt... Sen så går alla onda ben, ryggar och tassar över också. Det verkar ju bra tycker jag. Fast jag förstår att det blir jobbigt att vara utan sin storasyster! Jag kan vara din stand-in-storasyster Kråkan! Eller så kan du få låna lilla Gryn och öva på att själv vara storasyster kanske?


Puss och kram! /Tuffa

Av Tuffa & Grynet - 10 oktober 2007 08:38

...och det är ju bara för roligt! Matte tog cykeln och så drog vi. Inte så fort som jag hade önskat kanske. Den däringa lillasytern man har är ju lite långsammare än jag fortfarande. Och så är hon ju inte så van vid att cykla... Men det gick finemangsens! Matte gick brevid cykeln en bit också så att Gryn skulle få vila... Va? Vila? Kan jag väl aldrig tänka mig. Hon är ju briardbrud! Fast matte insisterar på att vi inte får fräsa på i högsta fart hela vägen. Bah! Till vintern får vi bädda ner henne i min pulka så kan jag dra henne så fort jag bara kan springa! Så behöver matte inte klaga på att Gryn inte orkar. Då blir det springa av!


Racerbruden/ Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards