Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Tuffa & Grynet - 27 oktober 2007 12:52

Igår var vi till husses kullsyster på kalas. Dom föddes i samma kull och fyller år samma dag. Det är ju inte så vanligt när det gäller människor har jag förstått. Själv är man ju en av tio, liksom Gryn. Då delar man alltid födelsedag med sina syskon.


Dom hade flyttat till ett nytt ställe. Riktigt mysigt var det där. Inte så stort så att hela stora flocken var på samma ställe. Det är bra det. Korvhunden Maja låg i sin korg och bligade. Lilla Gryn gick fram och nosade på henne och sen skuttade hon lite framför korgen. Försökte få korven att leka lite. Sånt brukar aldrig funka för mig, men lilla Gryn, hon är tydligen en rolig figur för plötsligt kunde korven inte hålla sig längre utan skuttade upp och busade med Gryn.


Jag fick inte gå dit och vara med för matte. Blä.... Jag fick vakta husse som stekte kött istället och det var väl rätt OK...


Basset full i bus, i sitt nya hus.... /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards