Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Tuffa & Grynet - 3 januari 2008 19:59

Idag vaknade jag och kände mig skruttig. Tvingade matte att gå ut och var sugen på att äta gräs. Jag alltså, inte matte. Käkade lite frostigt, gammalt gräs och kräktes... Blä....


Matte tyckte att jag skulle äta lite fil men jag var inte sugen. Ville vila istället. Vi lade oss i sängen igen. Vaknade efter ett tag och behövde gå ut igen... Husse skulle följa med men fick gå in eftersom han inte heller mådde bra. Jag kände mig lite piggare och tog en nacksving på Gryn. Ville fortfarande inte ha frukost. 


Mitt på dagen var vi ute en stund med matte och matade fåglar, tog en liten tur på isen. Jag kände mig pigg som en spigg! Vi åkte en tur med bilen till affären och köpte mer läbbig fil. När vi kom hem fick jag fil med blåbärssoppa i. Det var gott!


Till middag fick jag light-kulor och mer fil. Känner mig ganska OK faktiskt!


När man gör kräk, låter det blääk.... /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards