Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Tuffa & Grynet - 12 januari 2008 18:54

Idag var solen uppe och kikade på oss och det var kallt och frasigt ute. Matte och vi matade fåglarna och byggde ihop julklappshindret. Det såg ut som värsta proffshindret! Jag var sugen på att prova och vi lekte lite och hoppade. Jag var inte så säker på att jag tyckte att Gryn skulle få hoppa. Det är ju MIN matte och VI som tränar. Hmmm.... Jag plev plats-lagd och så fick Gryn prova att hoppa alldeles sjäv. Det gick bra, fast hennes stora tassar hade lite svårt att komma över. Sen fick jag hoppa lite till. Alldeles perfekt hinder!


Sen skulle husse prova sina skate-skidor. Vi fick följa med ner på sjön och så åkte han runt och övade lite. Vi gick hem igen och drack vatten och lämnade Gryn hos matte. Husse ville prova med mig i dragsnöret men tyckte att jag inte skulle distraheras av en lillasyster som behöver nypas. Nå, jag hade inte nått emot att få åka ut själv med husse.... Nere på isen så kopplade husse draglinan i min sele och så for vi iväg! Hej bara vad det gick! Husse var riktigt lätt att dra. Han kunde åka riktigt fort på dom nya skidorna. Hurra vad roligt!


Hopp och drag, gillar jag. /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards