Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Tuffa & Grynet - 6 februari 2008 20:45

Idag åkte matte iväg i taxibil på morgonen. Det är som en vanlig bil fast den har en lampa på taket. Man vet alltid när det kommer en sådan att någon antingen skall åka iväg eller kommer hem. Eftersom hela flocken var hemma så skulle alltså någon iväg... Matte klev upp rätt tidigt och vi var upp och hämtade tidningen vid vägen. Så fick vi frukost och sedan somna om när matte blev hämtad. Senare, när husse vaknat och ätit sin frukost så hade det blivit ljust ute. Då åkte vi ut på tur med skidor och dragselarna. Först fick jag dra själv, då sprang bunny-Gryn framför så det var bara att jaga efter, sen skulle vi dra tillsammans. Jag blev lite störd eftersom vi inte hade något spår att sikta efter och Gryn hade nosen i min bak. Var tvungen att försöka nypa henne ibland...


Matte fick åka och jag med Grynet bråka /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards