Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Tuffa & Grynet - 9 februari 2008 19:12

Idag blev Gryn heltorterad. Matte gjorde ju bara två ben förra gången. Idag blev det resten. Efteråt låg en pälshög stor som en ordinär briard kvar på golvet och lilla Gryn hade blivit mycket mindre. Husse kände nästan inte igen henne. Alldeles slät och mjuk var hon. Svår att få grepp på när vi var ute och lekte senare. Matte har hotat med att det är min tur imorgon...


Jag har förstått av Malte och Snoken att man ska ha party och vänner när man ser på sånna sch....lagerfestivaler som Esters brorsa och dom där pudlarna skall tävla i i kväll. Synd att jag inte hinner bjuda hem någon bara. Jag har märgben i frysen jag hade kunnat bjuda på... Nu får jag äta alla själv... Ska höra med matte om vi inte kan poppa några popcorn också. Det tycker jag är jättegott! Kanske det finns några chips också...


Vi kan ha party till pudlar med fart i! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards