Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Tuffa & Grynet - 5 mars 2008 20:21

Idag fick vi följa med matte till jobbet! Normalt får vi bara vara med på sommaren när matte jobbar utomhus. När hon sitter inne på kontoret så får hundar inte vara med för det kan komma någon som är ´llergisk... Jättefånigt och onödigt tycker jag. Varför kan helt enkelt människor som är allergiska inte bara hålla sig borta från mattes jobb. När jag var mindre satt hon på ett annat kontor på vintern och då brukade jag vara med ibland. Det var ett viktigt jobb att sova under hennes skrivbord och att vifta på svansen åt människor som gick förbi. Sen bytte matte hus och då fick jag inte vara med längre. Skit!


Idag fick vi i alla fall hänga med! Fast vi fick ligga i bilen... Det är i alla fall rätt OK. Så kom matte och några av hennes jobbarkompisar och prommenerade med oss mitt på dagen. Det var så soligt och fint ute, så det fanns många människor och hundar att spana på!


Kan inte allergi, förbjudet bli? /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards