Alla inlägg den 2 april 2008

Av Tuffa & Grynet - 2 april 2008 20:27

Igår var vi och firade hussfar som hade födelsedag. Jag tycker det är jättekul att åka till hussmor och hussfar och springer det fortaste jag kan från bilen och sedan får jag stå på bron och vänta tills husse och matte har masat sig fram. När man kommit in så får man sätta sig fint och vänta och så får man frolic av hussmor. Mums! Igår var det massor av trevliga människor där och det luktade god mat överallt...


Det luktade katt överallt också. Det bor en svart-vit katt som heter Klös hos hussmor och hussfar nämligen. Fast den gömmer sig alltid när jag kommer... Jag letade en stund men kunde inte hitta honom.


Gryn och jag och korv-basseten Maja försökte flirta allt vi kunde med alla kalas-gästerna för att dom skulle dela med sig av festmaten. En farbror var extra trevlig och tappade köttbullar på golvet hela tiden. Smaskens!


Tårta fick jag också smaka. Grädden är godast... Massor av människor krafsade min rumpa och mina öron. Det var trevligt!


Sent på kvällen åkte vi hem och då hade Mosekonen bryggt öl överalt så det låg tjock dimma hela vägen. Matte fick köra bilen jättesakta för att vi inte skulle åka av ner i diket. Hem kom vi till slut i alla fall!


Gå på fest är bäst! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards