Alla inlägg den 17 april 2008

Av Tuffa & Grynet - 17 april 2008 08:30

Idag trodde jag att jag var stålhunden eller något.... Bestämde mig för att avsluta dragsäsongen storstilat genom att dra husse fortare på skidorna än han åkt förut. Det gjorde jag också. Sen ramlade husse och det blev ett litet knyck-ryck i selen. Då kände jag plötsligt hur trött jag var... och hur mycket vatten jag hade dryckit innan vi for.... och hur hungrig jag var.... Så då kräktes jag. Uäk!


Fast jag var rätt pigg efteråt, men husse fick dra sig själv hem. Och Gryn hittade något som hon tyckte var smaskens och husse inte. Korkad som hon är så fattade hon inte att husse var ond för att hon inte slutade smaska utan stod lugnt kvar. Husse kunde gå ända fram och nypa henne... lite chockad vart hon allt. Rätt åt henne!


Sen fick jag ris till middag för att min mage inte skulle vara upprörd. Det var den inte, det var däremot jag för att jag inte fick vanlig mat!


Kletigt ris, smakar fis! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards