Alla inlägg den 22 april 2008

Av Tuffa & Grynet - 22 april 2008 23:35

Gryn är halt och jag är lytt.... Eller lös i magen i alla fall. Det bekymrar ju inte mig så mycket, annat än att man blir duschad i rumpan innan man får gå in. det är ju förstås inte så kul. Men matte är ju mer fixerad vid hur konsistensen för nummer två egentligen bör se ut. Så jag får ris och fiskbullar. Matte håller envist fast vid det trots Blixtras eminenta råd om kalvfärs som jag försökte påtala... Påstår att det funkat bra förut och att vi inte har nån kalvfärs hemma. Hmpf....


Gryn har nått tjall med en tass. Hon har fått som en vårta mellan trampdynorna, den har liksom spruckit och gör illa henne när hon kliver på den. Linkar ynkligt gör hon, särskilt när hon kliver på hård snö. Hon ska få åka till vettrinären med sin tass på torsdag. Tänk om dom byter tassen precis som dom gjorde med traktorn?


Grynets tass, den är kass.... /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards