Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Tuffa & Grynet - 13 maj 2008 20:21

Nä, det tyckte inte matte. Särskilt inte Grynet. Nu pratar vi inte om håret på utsidan av öronen gudskelov, utan om de praktiska hårtofsarna som sitter I öronen. Jag är rätt så modest på den fronten och har bara några glesa spret, Gryn däremot har tjockt med hår på insidan av öronlappen och en skog med hårstrån nere i öron-gången.


Matte säger att vettrinären har sagt att det inte är bra för Gryns öron att vara så fulla med hår. Att det var därför hon fick ont och kli i dom förra hösten. Därför måste håret numera plockas bort. Det gör matte med sina onda nypor och med ett tortyrredskap som hon kallar pincett. Det är som en liten tång som hon sticker ner i örat och grabbar tag i hår med och så rycker hon ut det. AJ! Grynet var rätt öm i sina små öron när matte ansåg att de var hårlösa nog. Allldeles kalt och fint på insidan...


Sen så tog hon mina öron av bara farten! Hallå! Jag har aldrig haft ont och kli heller! Som tur var behövdes inte pincetten på mig utan det blev bara små ryck med mattefingrarna. Blä... 


Så jag lider med er taxi-maxar. Som blir ryckta och slitna över hela kroppen! Stackars er!


I örat pin tills matte säger fin! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards