Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Matte säger att det räcker med valpar....

Av Tuffa & Grynet - 25 juni 2008 22:08

Tyvärr så säger matte att det inte blir några Tuffritzar... Verkligen bra namn förresten! Hon påstår att det räcker med en valp i höst. Det skall nämligen komma en människovalp då! Jag tycker i och för sig att det vore trevligt att ha valpar tillsammans med matte, men hon säger att så ska det inte bli... Vi får väl se om vi kan lura henne.


Det ska i alla fall bli spännande med en människovalp att ta hand om. Matte har lovat att jag ska få dra den i pulka och vakta den när den sover. Jag ser mest fram emot att ligga under bordet när den äter och slicka i mig allt den tappar.


Människovalp på gång, Tuffa till tjänst med språng! /Tuffa 

 
 
Lotta & Blixtra

Lotta & Blixtra

26 juni 2008 06:29

GRATTIS till den pälslösa valpen!!

http://blixtra.rack111.com

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

26 juni 2008 10:36

Åh... vad låter mysigt att få en människovalp. Då kan väl Tuffritzarna vänta ett tag :-)

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Fritz-Filur & co

Fritz-Filur & co

26 juni 2008 12:43

Også et stort tillykke med den kommende menneskehvalp herfra :-)

http://www.freewebs.com/fritzfilur

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

26 juni 2008 20:03

å grattis matte till liten bebis i magen! vilken lekkamrat i kommer få!

 
Sigge

Sigge

26 juni 2008 20:34

Grattis till kommande människovalpen!!!
I början kommer du inte att ha så mycket nytta av den, men sen så..........

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuffa & Grynet - 12 oktober 2010 15:26


Briardbrudens blogg har ju liksom gått i ide... Matten har saktat ner och gjort annat än att blogga om hundar, för hundar. Nu har vi kommit till vägs ände. Mycket beror det på att Briardbruden själv inte finns längre. Vackra, röda, glada Tuffa f...

Av Tuffa & Grynet - 8 juli 2010 22:06


Jag gillar att simma! Jag fräser fram som en torpedbåt! Nu har husse och matte köpt en roddbåt så att det ska bli lättare att vatten-träna oss i sommar. Jag har provsimmat efter den. Det gick jättebra! I båten kan man tydligen lasta mer än i kajak-...

Av Tuffa & Grynet - 3 juli 2010 21:16


Härom kvällen skulle husse och matte fixa med fåren. Sätta upp mer staket och så. Fåren var ivägen och matte försökte skrämma bort dem. Hon är ju inte så bra på det så när hon hade provat ett par gånger så tog jag saken i egna tassar. Hoppade in geno...

Av Tuffa & Grynet - 20 juni 2010 20:28


Det har flyttat in hönor. Dom låter massor och flappsar med vingarna så att det dammar. Tydligen ska dom göra ägg, men hittills har vi inte sett något sådant. Det vore i och för sig ett plus, för vi gillar ägg....   Jag var in och kikade på dom, ...

Av Tuffa & Grynet - 13 juni 2010 22:26

Jag hittade en alldeles egen ingång in i fårhagen idag! Utan att behöva passera den förhatliga och mycket farliga el-tråden!   Granne med våran hundgård ligger det som matte kallar för "gamla stallet". Där har det tydligen bott hästar förut. Där ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards