Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Tuffa & Grynet - 8 juli 2008 09:56

Min matte säger att jag är en slampig killtjusare just nu... Det låter inte så smickrande va? Jag kan i alla fall inte förstå varför jag ska vara inne eller i fängelset när Fritz är ute. Och när jag får komma ut så är Fritz inne eller i fängelset.... Jag försöker tala om hur gärna jag också vill gå ut till honom men matte spelar dum och fattar ingenting.


I alla fall så drog vi till skogs igår kväll med alla briardkompisar. Matte lade ut varsitt spår till mig och Gryn. Det var skönt att få använda hjärnan till något annat än att fundera över hur man ska ta sig ut till Fritz. Tyvärr var mitt spår inte så långt, men det var rätt många pinnar i det som jag hittade. Matte var nöjd och jag också. Lilla Gryn skötte sig också bra och hittade både spengummit och flammingon som matte lagt i hennes spår.


Efter sen middag så sov vi gott hela natten!


Av spår i skog får jag aldrig nog! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards