Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Tuffa & Grynet - 10 augusti 2008 09:03

Matte gillar inte när det låter klicketi-klicketi när man kommer och går på golvet. Helst ska det bara smygas fram med mjuka tassar, så när klorna vuxit ut  för långt så kommer klo-tången fram.


Igår blev det så... Jag skulle tassa iväg från vardagsrummet för att kolla vad husse höll på med. Matte satt i soffan och kikade på nån tjej som cyklade jättefort. Jag klev upp och tassade iväg, klicketi-klicketi.... Skit!


Direkt gick matte och hämtade klotången. Knipsade av alla mina klor... Det är inte så kul tycker jag. Främst för att matte håller i mina tassar då. Blä!


Sen ropade hon på Gryn. Gryn rivstartade och försökte springa och gömma sig. Hon tycker ännu sämre om att bli klo-friserad än jag. Matte var dock obeveklig och husse hjälpte henne att hämta Gryn. Knip, av hennes klor också.


Så nu smyger vi runt här hemma...


Utan långa klor på sina tår hörs det inte var man går! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards