Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Tuffa & Grynet - 24 augusti 2008 21:16

Idag var det fint ute och matte tyckte att det var ett bra tillfälle att sjukgymnastisera mig lite. Husse tog kajak-båten och jag fick flytvästen på. Så tog vi en liten sväng. Alltför liten om du frågar mig! Jag hade kunnat simma hur länge som helst! Fast det fick jag inte... För sjukgymnasten hade sagt att det inte fick vara så långa pass.... Grynisen ville gå upp långt före mig. Hon är inte så van simmare, så hade hon ju ingen flytväst att hjälp-flyta på heller. Inte för att jag tycker att jag behöver den, men det är rätt skönt faktiskt. Matte säger att Gryn ska få en egen flytväst, då kanske hon vill simma längre sedan.


Efter simmet fick jag gå i koppel upp till huset. Det tycker jag var fisigt, för då kan man inte göra dom där efter-badet-rusningarna, som Gryn och jag annars brukar ägna oss åt. Grynet tyckte det var jättekonstigt och hoppade känguru och försökte uppvigla till rusning hela vägen. Sen låg jag på bron under en filt och torkade. Det var skönt!


Simmat liten tur, ser kul ut, eller hur? /Tuffa



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards