Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Tuffa & Grynet - 14 oktober 2008 20:31

Idag var golv-gubbarna äntligen här och lade in det där nya golvet. Det har varit rätt träligt att ha ler-golv, framför allt för att det har blivit blött av blöta hundtassar och därför har det varit militärisk diciplin om att ligga stilla på madrasser tills man torkat. Det är ju trevligare om man får tassa runt i sitt hus tycker jag!


På eftermiddagen tog matte Axel i bärselen och så gick vi ut i skogen. Matte hade tyvärr järnkoll på oss idag och jag fick till och med gå i koppel en bit för att vi inte skulle ta oss en löptur igen. Jag har inte vågat tala om det, men i fredags sprang vi iväg igen och var borta i över 20 minuter... Matte var skitsur när vi kom tillbaka. Hon hade fått stå där och vänta med Axel mitt i skogen och var rädd att han skulle börja frysa. Lite skämsigt är det när man kommer tillbaka, men man blir så sugen på att springa fort-fort ibland och då går det inte att hejda sig!


Som en torped i skogen, med lillasyster som sällskap vid bogen! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards