Alla inlägg den 18 december 2008

Av Tuffa & Grynet - 18 december 2008 19:04

Idag var jag på återbesök hos vettrinären för att kolla om mina ögon var bra igen. Det var dom! Han sade att det säkert var för att jag var så duktig och att matte genast skulle sluta med dom äckliga dropparna som gör så att man ser suddigt. Salvan som dödar baciller måste jag ta några dagar till, men inte så fasligt länge. Toppen!


När vi satt i väntrummet hörde vi hur ytterdörren öppnades och sen kom ett halvbekant skall: wooo-wooo-oooo! Jag svarade såklart WOOO-OOO! Matte sade fy och ursh, var tyst! Sen så kom en jättesöt briardvalp-flicka in i väntrummet och matte förstod varför jag hade ropat tillbaka. Hon hette Molly och var förfärligt rädd för att vara hos vettrinären. Jag försökte berätta att det var ett bra ställe och att min matte var snäll, men hon var ändå lite skrajsen... Hon hade ont i ett ben. Hoppas hon blir bra snart och att vi får träffa henne igen snart!


Jag är frisk! Nån lillasyster som vill ha smisk? /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards