Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Tuffa & Grynet - 19 februari 2009 18:33

Matte och husse har en liten apparat som dom lägger hos broren när han sover ute. Den lilla apparaten talar om för en annan liten apparat när broren har vaknat och ligger och ropar där ute. Det är en hemskt bra uppfinning tycker både husse och matte.


Visst. Om man kommer ihåg att slå på den... Idag hade dom inte det. Satt och käkade och hade inga öron att lyssna med. Det har ju jag! Såklart hörde jag att broren hojtade där ute. Så jag ställde mig i hallen och skällde lite. Matte muttrade först om "dumma hund" eller nått annat. Sedan blev det minsann annat ljud i skällan när hon förstod att broren var vaken och att jag bara talat om det så att han skulle slippa skrika hela kvällen.


Hunden den är alltid på, behöver heller inga batterier få! /Tuffa


(Men en och annan korvbit kanske...?)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards