Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Tuffa & Grynet - 5 maj 2009 19:33

Vi har värsta vårkänslorna här i Norr-land just nu och sitter inte så mycket vid datorn... Sorry! Vi har värsta lyxen med både matte och husse hemma just nu och dom är ute och pysslar och gräver och grejar mest hela dagarna. Broren åker i en slags ryggsäck för bäbisar på husses rygg och är förfärligt nöjd med det.

Vi är också nöjda för då kan man gå promenader i terrängen på ett annat sätt än med vagnen. Häromdagen dammade matte av träningsgrejerna och kastade ut lite spårpinnar i gräset. Så tränade vi på att vinda in dom och lämna av dom till matte. Det var jättelätt, men jättekul! Grynet skötte sig tydligen också över förväntan. Jag fick göra lite stjärt-in och annat lydigt också. Det är också kul, särskilt när man får godis eller kampboll!


Jag känner mig pigg och glad och lite knasig.... Måste rulla mig i dom sista snöfläckarna....

Rulla i snön som ännu är kvar, det är den inte så många fler dar! /Tuffa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards