Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Tuffa & Grynet - 4 augusti 2007 10:48

Idag var det då dags för mattes lillasyster att Gifta sig. Alla for runt som skållade råttor och klädde på sig fina kläder och grejade. Sen packades vi alla in i bilen och så åkte vi till ett stort, vitt hus med en tupp på taket. Där fick Grynet och jag inte gå in. När dom kom ut igen så kastades det mat på lillasyster och hennes långa man. Knasigt. Kasta mat....


Så skulle alla människor gå iväg och svara på frågor och dricka bubbligt dricka. Vi fick komma ut och hälsa lite. Massor av folk var det.


När det var dags för Grynet och mig att få middag, eller faktiskt senare än så... Så kom husse ut för att ge oss käk. Jag bestämnde mig för att kolla hur matte hade det och satte den fenomenala nosen i marken och sprang. Grynet hängde på men inte husse. In i ett stort hus bar det och där i en stor sal satt fullt med folk och åt god mat. Jag nosade och spanade lite. Hoppade upp med framtassarna på en tom stol så jag skulle se och nosa bättre. Då hittade jag matte till slut! Vi kramades en stund. Grynet hade tagit en runda och nosat på alla fötter under bordet. Så fick vi gå ut i bilen och äta middag. Men vi var i alla fall med på festen!


Kul fest för hundgäst! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards