Direktlänk till inlägg 6 april 2008

En tårta tack!

Av Tuffa & Grynet - 6 april 2008 11:46

En lagom tjock briardbrud i sina bästa år! det är väl jag det eller? Mina bästa år blev idag fyra år! Grattis till mig!


Jag fick ett smaskigt märgben av matte som jag gnagit hela förmiddagen. Nu ska jag tigga husse om en skidtur i skogen också...


Hoppas jag får tårta i kväll!


Fyra år blir jag i dag! /Tuffa

 
 
Kråkan-Cayenne

Kråkan-Cayenne

6 april 2008 15:20

Hipp hipp hurra för mig o Tuffa idá = )
Jag fyller två år idag, hälften så klok som dig alltså? Eller hälften så mkt päls? Jaja vi är nog kompisar iaf (hihi)

http://fyrfotingarna.se

 
Sigge

Sigge

6 april 2008 16:11

Stooooooooort GRATTIS till dej Tuffa!
Hoppas du får en massa mera smaskigt och har en jättebra födelsedag.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Bella

Bella

6 april 2008 17:00

Grattis! Hoppas att dun husse åkte på en lång tur med dig . Jag och min matte och husse var ute på en långprommis. Jättehärligt i solskenet!

Jag fyller 1 år i morgon så jag hoppas att de laddat med presenter.....gärna ätbara för de tror jag att jag gillar bäst....eller nåt som piper eller annat skojsigt!


GRATTIS!
Bella

http://orvegard.bloggagratis.se

 
Fritz-Filur

Fritz-Filur

6 april 2008 17:53

Stort til lykke også fra Danmark.
Marvben og skitur - og mon ikke også der kommer noget ekstra lækkert i din madskål i aften og tårta til dessert???

http://www.freewebs.com/fritzfilur

 
Ingen bild

molle

6 april 2008 19:08

Stort grattis tjejen!!!
Från en beundrare.. kram kram

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

6 april 2008 19:36

Hipp Hipp HURRA! för Tuffa idag
Nospussar från Cavvetjejerna

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Blixtra

Blixtra

6 april 2008 20:09

GRATTIS!!!! Hoppas du får pannkaka nu då.

http://blixtra.hostsnake.com

 
Ingen bild

malte o snokas

6 april 2008 20:14

å grattis så jättemkt!! då e vi nästan nästan precis lika gamla! vi fyller 29 april!

 
Ingen bild

malte o snoken

7 april 2008 09:24

fick du tårta? vi brukar få pannkakstårta me leverpastej emellan...mums!

 
Ingen bild

Grynets brorsa Glenn

7 april 2008 18:11

Grattis Tuffa på din födelsedag !!!
Hoppas att du får en smaskig tårta i kväll,
och hälsa till lillsyrran också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuffa & Grynet - 12 oktober 2010 15:26


Briardbrudens blogg har ju liksom gått i ide... Matten har saktat ner och gjort annat än att blogga om hundar, för hundar. Nu har vi kommit till vägs ände. Mycket beror det på att Briardbruden själv inte finns längre. Vackra, röda, glada Tuffa f...

Av Tuffa & Grynet - 8 juli 2010 22:06


Jag gillar att simma! Jag fräser fram som en torpedbåt! Nu har husse och matte köpt en roddbåt så att det ska bli lättare att vatten-träna oss i sommar. Jag har provsimmat efter den. Det gick jättebra! I båten kan man tydligen lasta mer än i kajak-...

Av Tuffa & Grynet - 3 juli 2010 21:16


Härom kvällen skulle husse och matte fixa med fåren. Sätta upp mer staket och så. Fåren var ivägen och matte försökte skrämma bort dem. Hon är ju inte så bra på det så när hon hade provat ett par gånger så tog jag saken i egna tassar. Hoppade in geno...

Av Tuffa & Grynet - 20 juni 2010 20:28


Det har flyttat in hönor. Dom låter massor och flappsar med vingarna så att det dammar. Tydligen ska dom göra ägg, men hittills har vi inte sett något sådant. Det vore i och för sig ett plus, för vi gillar ägg....   Jag var in och kikade på dom, ...

Av Tuffa & Grynet - 13 juni 2010 22:26

Jag hittade en alldeles egen ingång in i fårhagen idag! Utan att behöva passera den förhatliga och mycket farliga el-tråden!   Granne med våran hundgård ligger det som matte kallar för "gamla stallet". Där har det tydligen bott hästar förut. Där ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards