Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Tuffa & Grynet - 6 juli 2007 22:23

Igår var inte bara skink-glass och roligheter. Det var dusch-dag också... Matte tycke att jag började lukta hund. No shit? Så in i badkaret och duschad blev jag. Schamponerad och sköljd. När jag var nästan klar kikade Grynis in genom dörren till badrummet. Hon fick syn på mig som var alldeles blöt med smal nos och droppande öron. Hon blev jätterädd!! Trodde att det var nått sjöodjur som flyttat in i badet allraminst. Hon skällde och morrade. Matte och jag skrattade lite och matte ropade på henne. Till slut vågade hon komma in och nosa. Trots att jag luktade en del schampo så insåg hon att det var jag och inte ett monster.


Sen var det lillasysters tur. Hon gillade inte att bli duschad! Schamponeringen var rätt OK, men inte att bli spolad överallt. Efteråt for vi runt som skållade troll i solen. Torkade fort i det varma vädret och sen fick vi den goda glassen som jag berättade om igår.


Skrämmer Gryn när jag duschar hyn. /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards