Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Tuffa & Grynet - 22 juli 2007 09:55

Igår var husse och matte bjudna på fest. Kalas med kalas! Grynet är ju alltför späd och oskyldig för sådana tillställningar så henne lämnade vi hos Gullan och Dimage, med tratt och allt...


Jag hade sån tur att jag fick följa med! Hurra! Visst, jag vaktade bilen mesta tiden, men den hade matte och husse hittat en superbra plats i skuggan till, med utsikt över hela festen och i utblåseet från ett gatukök. Så jag låg och nosade på pizza, hamburgare och pommes-frites hela kvällen!


Ett par gånger kom jag ut och inspekterade festdeltagare. Hittade några justa människor som jag kunde få att klia min rumpa. Det var också en väldigt kompetent bog-kliare där. Ett av dom bästa klien jag fått på länge.... En hel del människovalpar sprang det omkring också. Jag nosade dom och ingen var rädd eller skrikig av det, mest glada och snälla var dom.


Sent omsider hämtade vi ett trött Gryn hos Gullan. Matte var också trött och snarkade lika högt som jag brukar göra då jag hänger huvudet över kanten på bia-bädden. Husse fick knuffa på henne...


Sovmorgon är skönt, ute är det grönt! /Tuffa 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards