Direktlänk till inlägg 11 juli 2007

Vilka är ni alla som läser?

Av Tuffa & Grynet - 11 juli 2007 08:18

Matte visade mig besöksstatistiken för bloggen idag. Det är nästan 120 hundar och människor som är inne och läser vad jag skriver varje dag. Helt fantastiskt! Jag är ju en nyfiken filur, precis som min kompis Fritz. Jag vet ju vilka några av er är, men vilka är alla andra?


Matte och jag har knåpat ihop en omröstning där ni kan tala om vilken typ av läsare ni är. Det vore kul om du klickade i den! Kanske stämmer du in på flera alternativ, men då får du ta det som känns bäst.


Berätta vem du är, till höger i kolumnen här! /Tuffa 

 
 
Ingen bild

Ester & Tysken

11 juli 2007 08:40

Hurra, vi var först!
-vi blev väldigt avis och tänkte att det var fasligt många som kände dej eller dina tvåbeningar när statistiken visade 100%, men det var ju bara matte som hunnit trycka på knappen, än...

Vi ses väl i veckan, det var så kuligt sist!

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

11 juli 2007 22:48

Jag gillar hundar, har två hundar och önskar att Briardbruden var min!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Caisa m Fyrfotingar

Caisa m Fyrfotingar

12 juli 2007 08:17

Vi känner ju både två o fyrbenta i familjen, och är in här varje dag o kikar ;) Kramisar från oss alla

http://www.nogg.se/fyrfotingarna

 
Hathil + Jana

Hathil + Jana

12 juli 2007 11:20

Halva sanningen... Vi är halvbriard / halvbriardägare och hittade hit. Men vi har bott ihop med helbriarder i flera år nu så att det känns som vi känner Briardbruden. ;-) Hälsningar från Värmland!

http://isgardsteater.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

12 juli 2007 15:48

Självklart inne o kollar varje dag.
Måste ju ha grepp om vad som händer i din hundvärld.
Har röstat också som den väluppfostrade hund jag är

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gunnar-Gangster

12 juli 2007 20:55

Hej syster,vilken kul sida din matte har knåpat ihop,jag heter nu mera Diesel o bor i skara,min matte heter Eva.
Vi ska göra en sida till lilla mej också,men vi behöver nog ha lite hjälp.
skickar en blöt briardpuss från oss i skara.

 
Ingen bild

Grynet

12 juli 2007 23:23

Tjena brorsan! hörde att du var lite risig, hoppas det inte var nått allvarligt och att du är hemma och busar nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuffa & Grynet - 12 oktober 2010 15:26


Briardbrudens blogg har ju liksom gått i ide... Matten har saktat ner och gjort annat än att blogga om hundar, för hundar. Nu har vi kommit till vägs ände. Mycket beror det på att Briardbruden själv inte finns längre. Vackra, röda, glada Tuffa f...

Av Tuffa & Grynet - 8 juli 2010 22:06


Jag gillar att simma! Jag fräser fram som en torpedbåt! Nu har husse och matte köpt en roddbåt så att det ska bli lättare att vatten-träna oss i sommar. Jag har provsimmat efter den. Det gick jättebra! I båten kan man tydligen lasta mer än i kajak-...

Av Tuffa & Grynet - 3 juli 2010 21:16


Härom kvällen skulle husse och matte fixa med fåren. Sätta upp mer staket och så. Fåren var ivägen och matte försökte skrämma bort dem. Hon är ju inte så bra på det så när hon hade provat ett par gånger så tog jag saken i egna tassar. Hoppade in geno...

Av Tuffa & Grynet - 20 juni 2010 20:28


Det har flyttat in hönor. Dom låter massor och flappsar med vingarna så att det dammar. Tydligen ska dom göra ägg, men hittills har vi inte sett något sådant. Det vore i och för sig ett plus, för vi gillar ägg....   Jag var in och kikade på dom, ...

Av Tuffa & Grynet - 13 juni 2010 22:26

Jag hittade en alldeles egen ingång in i fårhagen idag! Utan att behöva passera den förhatliga och mycket farliga el-tråden!   Granne med våran hundgård ligger det som matte kallar för "gamla stallet". Där har det tydligen bott hästar förut. Där ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards