Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Tuffa & Grynet - 29 juni 2007 22:31

Hon är näst intill outtröttlig min lillasyster. Senaste dagarna har hon kommit på att HON kan starta brottningsmatcherna. Att HON kan vara överst och att HON är ett farligt monster. Så fort jag ligger och softar efter maten så sitter hon plötsligt på mitt huvud och sliter i mitt öra. Eller i min läpp. Eller i min armhåla...


Helt galen. Ligger på lur och anfaller mig när jag kommer strosande. En vacker dag måste hon nog plattas till, men för att bygga upp hennes självförtroende ordentligt så ska hon få hållas ett tag till. Rätt så kul är det ju att hon börjar bjuda lite motstånd förstås. Snart kanske hon lär sig att tacklas också. Fast hon väger ju bara en tredjedel av mig så ännu dröjer det innan det känns.


Nu kan man inte ens lägga sig på sängen för att få vara ifred. Hon kan hoppa upp i den! Kanhända man får be matte om att ligga i komposthagen så att man får vila på maten ifred...


Galen syster, vild och yster. /Tuffa (inte dyster)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards